vlooienmarkt

Vlooienmarkt 2023

Al meer dan 50 jaar organiseert Scouting Panta Rhei de
grootste vlooienmarkt van Nuenen. Doel van deze vlooienmarkt is om geld in te zamelen voor Scouting Panta Rhei uit Nuenen.  We zijn heel blij met de MEESTE spullen die we gedurende twee weken ophalen bij de inwoners van Nuenen. Na twee dagen van verkopen zorgen we er ook nog voor dat de meeste restspullen een andere bestemming krijgen of gerecycled kunnen worden.

Op zaterdag 2 september halen we spullen op in Nuenen zuid (Ophaaldag1) en op zaterdag 9 september halen we op in Nuenen noord. (Ophaaldag 2) De scheidslijn ligt op Europalaan-Smits van Ooijenlaan- Beekstraat. (zie kaartje rechts)

U kunt onze vrijwillige sorteerders heel erg helpen door bijvoorbeeld schoenen te bundelen, spellen en puzzels goed te verpakken, losse onderdelen te verpakken en batterijen te verwijderen.

Van veel spullen weten we vooraf dat er geen kopers zullen zijn, en de vereniging geld en moeite kosten om af te voeren. Hieronder een lijst met spullen die we dus NIET mee zullen nemen of aannemen:
We hopen dat u daar begrip voor heeft.
-(tuin-)meubels

-Grote tv- of computer schermen (Monitors)
-Matrassen, Tapijten, Tapijttegels

-(tuin) tegels

-Tenten

-Zonnehemels
-(Chemisch) en ander afval

-Wit- en Bruingoed

Onze ophaaldienst wordt streng geïnstrueerd om bovenstaande spullen te laten staan. Mocht u het toch zonde vinden om het dan naar de milieu straat te brengen kunt u eventueel contact opnemen met de kringloopwinkel in Nuenen.

Mocht er onbedoeld iets mis zijn gegaan met het ophalen kunt u:

-Zelf de spullen afgeven op werkdagen van 5 september tot en met 13 september tussen 19 en 21 uur en op beide ophaalzaterdagen tussen 10 en 17 uur.

-Een mail sturen naar vlooienmarktpantarhei@gmail.com of bellen met de vlooienphone 06-26966803. Er kan dan een nieuwe afspraak gemaakt worden om het alsnog op te laten halen. Al onze medewerkers zijn vrijwillig en hebben naast de vlooienmarkt een baan, studie of kinderen dus als u niet direct reactie krijgt ligt dat daar aan.

Onze vlooienmarkt is al meer dan vijftig jaar de grootste van Nuenen maar om ook de gezelligste van Nuenen te worden hebben we natuurlijk kopende bezoekers nodig. Dus we verwachten veel bezoekers op zaterdag 16 en zondag 17  september 2023  tussen 12 en 16 uur voor een gezellig bezoek. En bent u niet van plan om iets te kopen, de toegang is nog steeds gratis, dus er is geen reden om niet te komen.